2016年5月26日 星期四

2015年8月 與時間競賽 ~ 越後妻有大地藝術祭(第二天(上):十日町南コース)


第二天:越後湯沢(ほくほく線) 十日町:巴士周3 + 2ほくほく線)  >越後湯沢(宿:越後湯沢ホテルニューモンド)

3路線(十日町南コース):十日町駅もうひとつの特異点土巿駅(Kiss & Goodbye) 水泥公民館(実の音) 太田島集落(シルバ‧フプタ作品) 水沢巿ノ沢集落(シ‧ハイ作品) 蔓蔓再構築越後水沢駅(Kiss & Goodbye) 十日町駅

9月入秋,二十多度的氣溫加上烏雲密佈,也不算太熱。乘6:30pm JR往十日町市,街頭寂靜,除了寥寥可數的途人,就只有地上塗鴉的雀鳥,蠢蠢欲動


折返JR駅對出巴士站,開始下起微微細雨。時常問天,抱怨何解老是這樣待我,天空就只會板著臉回應。

3路線巴士(這是為藝術祭特設的路線之一,中途會於多個作品前停靠,並需於限定時間上車)有我最想看的“幾米”及“森の夢”作品,不過大部份作品設在戸外,參觀時間又緊迫,走在雨中實在頗為狼狽。

前往十日町市JR上的窗外風景


十日町市


街頭地上塗鴉













もうひとつの特異点



土巿駅(Kiss & Goodbye)













水泥公民館(実の音) ~ 這些掛在樹上的風鈴會隨風發出清脆的聲音



太田島集落(シルバ‧フプタ作品)



水沢巿ノ沢集落(シ‧ハイ作品) ~ 森
很喜歡這個魔幻森林,魔鬼魚也游到天上去!













蔓蔓 ~ 陶瓷花作品



因風雨損毀了的作品


再構築





越後水沢駅(Kiss & Goodbye)











越後妻有里山現代美術館內用膳




待續...

交通
藝術祭交通PASS 3500
越後湯沢 十日町市  (ほくほく線40min620)
十日町市 越後湯沢  (ほくほく線40min620)

入場費
大地藝術祭PASS 3500

58 則留言:

  1. 好幾米 FeeL,我諗起宜蘭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實係因為幾米同波點婆婆而來的, 哈哈!!

      刪除
    2. 即係青豆頭男孩係幾米作品?我正想問。

      刪除
  2. 回覆
    1. 幾米應該唔係常設, 呢個展先有!!

      刪除
  3. 我都以為蜻蜓你唔寫添。。。
    等到頸都長,很忙嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想寫架, 但係無心機寫, 而且前嗰排病左成個星期, 又發燒又瀉, 公司近排又好多野做, 放工已經好攰, 個腦都實晒諗唔到野寫啊!!

      刪除
    2. 你近來身體好像差了,聽你說都病過幾次,要小心啊!

      刪除
    3. 心情差, 身體差, 睡眠差, 甚麼也差呢.... :(

      刪除
  4. 那个绿帽男孩若个面長得窄d長d就和你的模样差不多了。

    回覆刪除
  5. 那个绿帽男孩若个面長得窄d長d就和你的模样差不多了。

    回覆刪除
  6. 我估蜻蜓佢唔會唔寫既,只不過唔想比壓力自己咁解啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好想寫, 但無乜mood寫, 整個人也沒有動力了....

      刪除
  7. 1733,你說都對,又病工作又忙,還那有空去寫東西,
    休息才是首要任務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有空也沒心情寫呢!! 又想出走了... >:)

      刪除
    2. 快快快,六月份一齊唔喺香港>:)

      刪除
  8. 土巿駅(Kiss & Goodbye)好有趣!

    回覆刪除
  9. 土巿駅(Kiss & Goodbye)好有趣!

    回覆刪除
  10. 這地方好特别,好美啊!

    回覆刪除
  11. 這地方好特别,好美啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解啲留言全部double上既??

      刪除
    2. 抱歉因電腦不行,用手機就會有重複的情況,令閣下不便、請諒!

      刪除
    3. 唔緊要, 留言double上仲好啊, 留言數字可以倍升喎!! >:)

      刪除
  12. 講到病,我都病咗近一個月,咳唔停 :-S
    如果未完全康復就情願你唞足精神先慢慢寫嘞 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 已康復但無精神, 完全是一個活死人!! >:)

      刪除
  13. 地上塗鴉真係幾靚,好有心機畫@@
    幾米果度配合埋動畫,好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本諗住可以錄晒條片, 但係參觀時間有限, 錄唔晒又要走喇, 可惜!!

      刪除
  14. 嗰啲女仔ssss好死怖,夜晚䁱行咁.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, Nerissa都係咁講喎, 我反而幾鍾意呢個森林喎!!

      刪除
  15. 玻璃屋幾有創意~有反射作用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 同大自然連成一體咁!!

      刪除
  16. like 第一張相
    #35 兔仔好鬼異.
    心情唔靚,我都無晒動力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係個女仔恐佈啲咩 >:)
      心情唔靚又成日周身唔妥, 有動力至奇....

      刪除
  17. 您的藝術觸覺很強,構圖很美。

    回覆刪除
  18. 好多作品都好特別,不過如果係樹林見到啲公仔都幾得人驚@@
    PS.有小小野想請教@@請問如果想學學日文你知唔知邊道學比較好呢?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 點解個個都話個森林恐怖既, 我覺得好正喎!! >:)
      我咁多年都喺HKUSPACE讀日文, 呢度就由基本學起, 比較學術性啲, 但根基會好啲, 其他未讀過唔知喎!!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 係你大膽姐,哈哈~
      謝謝你意見,HKUSPACE我有留意過,但佢幾個月先開一次班,班數又少,之前就唔到時間>.<

      刪除
  19. 好精彩!那吹泡沫的女孩好滿足!

    回覆刪除
  20. 回覆
    1. 未去過, 哈哈...... >:)
      你帶我去啦!!

      刪除
    2. 還以為你經常去台灣,對台中有點認識。

      刪除
    3. 台北台南都去過, 台中台東就無喇!!

      刪除
  21. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  22. 睇藝術品要限定時間上車,不能悠閑地影相和冥想 8-> (簡稱發夢,哈哈~)
    比較喜歡掛在樹上的風鈴,有聖誕 feel :x

    回覆刪除