2016年4月6日 星期三

2016年3月 天天天晴 ~ 瀬戸內國際藝術祭




天天天晴,這個與我絕緣的題目竟成了今次的標題。

不知是否轉運了,2016的第一趟旅程,竟然是每天送我一個太陽餅。不過黑仔事件還是一如過往的多姿多采,上錯巴士、拗柴、迷路、腰包爆了拉鍊、把一大袋手信遺留在洗手間等等,這還不算最黑


今次是最沒計劃的旅程,當晚才計劃明天的行程,這是最令我精神緊張及頭痛的事情。沒有周詳準備下,第二天的直島遊給了我慘痛的教訓,除了ベネッセハウスミュージアム全年無休外,其他展館全部休館(因到埗的第一天是當地公眾假期,翌日休館),友人安慰說,「咁就慢慢行下,睇下野,食下野,今日可以慢活啦」。直島最具名氣的地中美術館及家project一直是我想去的景點,所以只好犧牲原在計劃之內的犬島(事後很後悔這個決定),次日再遊直島。

為免像直島一樣處處碰壁,查看豐島展館的休館日後(原計劃是週三遊),果然島上所有展館週三休館(原為週二休館,如週一是公眾假期,則週三休館),結果要臨急抱佛腳,當晚手忙腳亂的查看小豆島展區資料,弄得頭昏腦脹。

與去年越後妻有大地藝術祭相比,瀬戸內國際藝術祭是風景與作品的融合,而大地藝術祭的賣點是震撼心弦的作品,我較愛後者給我的心靈衝擊,至今仍未忘懷。

旅程最後順利完成,又是另一次奇蹟。最令我難忘的不是島上的精彩作品,而是抬頭看到的藍天白雲,看似平凡平過的東西,對我來說卻是彌足珍貴!

行程
第一天:高松+金刀比羅宮
第二天:直島+宇野
第三天:小豆島
第四天:豊島(最喜愛小島)
第五天:直島(最失望小島)
第六天:男木島+女木島(最有趣小島)
第七天:沙弥島(最驚喜小島)
第八天:回港


金刀比羅宮



高松









直島
















宇野




小豆島















豊島














男木島












女木島












沙弥島




















55 則留言:

  1. "一大袋手信遺留在洗手間" 我嗰啲喺唔喺度:D

    回覆刪除
  2. 行程雖然有點不順意、但是精彩呀!
    旅行本該是透透氣、慢慢享受的…
    但我們總是弄得忙碌混亂…
    幸運的是、總能帶著疲憊而愉快的回憶回家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常去旅行都係仲早起身過返工, 然後不停行不停走, 其實仲攰過返工, 同返工唔同既係, 攰得嚟值同開心, 哈哈!!

      刪除
  3. 行程雖然有點不順意、但是精彩呀!
    旅行本該是透透氣、慢慢享受的…
    但我們總是弄得忙碌混亂…
    幸運的是、總能帶著疲憊而愉快的回憶回家!

    回覆刪除
  4. 好彩無影響到你影靚相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好天氣心情都好啲, 雖然有啲黑仔野!! >:)

      刪除
  5. 個藍天靚到呢!我月尾去就總有舊烏雲喺左近,連讚岐富士都差啲睇唔到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 好難得由第一天好到走嗰日!! 行得咁辛苦睇唔到讚岐富士的話真係好慘!!

      刪除
  6. 個天真係好藍呀, 影得好靚呀。
    咁咪錯有錯著, 去睇下其他野囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!! ^^
      原本可以去多一個島, 而家變左2日直島, 仲要幾失望下囉!!

      刪除
  7. 男木島三個字上面果副相好靚,d雲好壯觀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 唔知點解啲雲會一條條線咁四散出嚟!!

      刪除
  8. 去旅行最緊要天氣好,天氣唔好真係會影響心情

    回覆刪除
  9. 幸好戶外的風景也像藝術館般美

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實戶外作品靚過室內嗰啲, 哈哈!!

      刪除
  10. 好有創意的藝術品,精彩的照片。人生路上那點挫折算什麼。放下就能開心 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為天氣好, 所以呢次旅程都幾開心, 不過唔夠時間plan景點, 所以每晚都好緊張同頭痛, 旅程尚算順利都好開心!!

      刪除
  11. d相好靚呀! 有藍天都黑唔晒
    有時都唔想plan行程, 後來覺得唔plan 會錯過某d景物. 結果都要花時間research, 少了驚喜.
    plan悠閒行程又要同貪心爭一輪.
    like #3, #5, #7, #13 .....#60, #66, #67, #69, #72, #85, #86.
    #4係乜?


    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!! ^^
      我都唔想plan, 想自由自在啲, 最好有人plan埋俾我囉!! >:)
      第4張作品名叫『国境を越えて・海』「種子船(種の船)」, 係根據一種叫 "ゴバンノアシ"既果實形狀而造成的作品。

      刪除
    2. >>最好有人plan埋俾我囉!!
      絕對同意!

      刪除
  12. 哇哇哇哇!引死人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔夠你嗰邊吸引啦,你應該正被櫻花包圍呢!!

      刪除
  13. 晒倒運,次次都是文章的前莱嘛,都能引起看的慾念,就是想睇你衰成点,否則又点会有興趣看下去呢!人就是有点心理变态呢 ...... 哈哈!
    倒運換來蓝天不錯吖! 今次d相很吸引,除了內容特異,你的拍攝角度手法也不能不说讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁你係咪都想睇我衰成點呢? 不過有排等喎, 我咁懶.....
      有藍天白雲影咩都靚!!

      刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 謝謝您留言,已沒有寫blog, 我facebook係 Don Foo

    回覆刪除
  16. 多謝分享那麼多獨特的景物,大開眼界. 那籃球架真是構思精彩,讚!

    回覆刪除
  17. 唔駛客氣, 佢地好多作品都係廢物再利用, 又環保又可以帶動當地旅遊, 香港應該效法一下!!
    籃球架係豊島既形狀, 作品名為: "沒有勝利者"

    回覆刪除
  18. 蜻蜓, 不說客套話!! 我想請問高松可有住宿小店嗎轉介嗎???
    看你BLOG , 有PERL HOTEL WEBSITE, 但全日文, 真考起亞嬸我,
    請問他們有英文WEBSITE嗎??
    THANKS!!

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry咁遲先覆... :b
      實在太懶!! 如果你主要玩小島的話, 可以考慮我今次呢間: 高松Station Hotel: http://travel.rakuten.co.jp/HOTEL/147885/147885.html (都係日本網站)
      就係高松築港駅對面, 好方便。

      刪除
    2. THANKS!! 看過但不明白如何BOOK. 要成為會員才能BOOK?? 如我轉向用中文或英文, WEBSITE 就不能SHOW 這間酒店.

      刪除
    3. 是要先入會的, 有香港版樂天, 不過香港版好似無介紹呢間!!

      刪除
    4. 你可以登記香港版樂天然後搵高松酒店, 應該都有好多近JR或碼頭既酒店。

      刪除
  19. 蜻蜓,
    剛從首爾回來,看了滿滿的櫻花和吹雪,很滿足。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 真係大滿足喎, 出左post未? 你喺 blogger呢度出遊記啦 >:)

      刪除
  20. 「上錯巴士、拗柴、迷路、腰包爆了拉鍊、把一大袋手信遺留在洗手間等等」,黑中之黑。
    正正因為這樣,您才會一生難忘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次難忘除左黑仔野, 就係日日大太陽, 真係未試過!!!

      刪除
  21. 都有影到兩隻貓喎,一隻富貴貓,一隻招財貓,掂啦.

    回覆刪除
  22. 一D都唔黑,每日都有太陽照耀看你,非常喜欢你的行程內容,谢謝分享呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成世人去旅行第一次咁好天,應該是轉運了,哈哈!!

      刪除
  23. 一D都唔黑,每日都有太陽照耀看你,非常喜欢你的行程內容,谢謝分享呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你喜歡的話可以去啊,佢仲有夏季展同秋季展架!!

      刪除
  24. 平凡是福,慢活是樂。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見喇, 文心, 復出寫blog未啊?

      刪除
    2. 寫blog可能要遲D,但有空一定常來拜訪。所以你一定要寫呀,否則唔知去邊處找你。

      刪除
    3. 我呢排好懶, 以前1星期1篇, 而家1個月先1篇, 哈哈!!

      刪除