2014年12月19日 星期五

2014年12月 當幾米號駛進德福廣場…



在幾米的作品中,我的最愛,依然是早期的《微笑的魚》。

主角是個平凡的中年上班族,跟被困在水族箱的魚一樣不自由(這時幾米正因病住院,只能打開窗跟外界接觸)。主人翁在水族館買了一條魚,那天晚上,魚飛了起來,帶他在城市穿梭漫遊,尋回昔日的回憶。最後,主人翁決定將魚放回大海,釋放了魚,也從而釋放了自己,於是,自己也跟魚一樣飛了起來

這次德福展出的,主要以地下鐵為籃本,「每個人心中都有一座地下鐵,通往一個叫做希望的出口。」你是否找到了希望的出口?


***************************************************************************

地點:九龍灣德福廣場12
展期:至日至201514

(網上資料)

第一站: 30 呎仿真「幾米號聖誕列車」
「只要願意擁抱快樂,你便不會寂寞。在這城裡,遇上的總是快樂的朋友。」德福廣場一期的中央展覽場,已變身成為由七彩繽紛小屋砌成的車站,月台上沒有趕上班的人潮,只有戴著聖誕帽的小企鵝和穿著芭蕾舞裙的豬小姐在快樂巡遊,大家可隨時加入巡遊隊伍,或走入仿真設計、長近 30 呎的「幾米號聖誕列車」車廂,和小紅帽、大野狼、鐵皮人、企鵝仔等「乘客」合照,一起踏上童話之旅。








































第二站: 灰姑娘的浪漫馬車
「誰會在地鐵出口等我?」從車站出口到商場的樓梯側,鋪滿了《地下鐵》中處處出現的斑爛圖案,引領大家到達商場一期主要出入口位置,那裡停放著仙女送給灰姑娘的浪漫馬車,兩匹駿馬拉著鑲金的車廂,優雅又夢幻,而《地下鐵》女主角盲女就帶著溫暖的微笑佇立在旁,等著見證下一對王子和公主在此甜蜜邂逅、浪漫合照。






第一期通往第二期階梯










第二期階梯






第二期商場






第三站: 童話聖誕樹屋
「尋找心中隱約閃爍的光亮。」聖誕節怎能缺少聖誕樹?走入德福廣場二期,迎面看到教堂式彩繪玻璃上掛滿一個個「溶化的鐘」,為平常的陽光大道添上無限魔幻,走到盡頭,便是一棵同樣充滿童話感覺的聖誕樹──德福廣場直接將《地下鐵》一書中最末段出現的那棵掛滿閃爍波波燈泡的大樹「移植」到場內,同樣在寛大的樹冠上建起一座小小的樹屋,這棵高逾 20 呎的童話聖誕樹,比一般上尖下濶的正三角外型聖誕樹更顯熱鬧──戴著聖誕帽的企鵝仔和小豬不停左右奔走,忙著將近千個五光十色的波波燈泡繞在枝枒間,樹下的熊大哥也忙著搬運堆積如山的禮物,士兵和雪人卻在一旁說著悄悄話……讓人不知不覺便融入了這童話世界中。














德福廣場通往港鐵站扶手電梯



《地下鐵》簡介
(網上資料)
故事講一個失明的小女孩,在15生日當天,決定自己一個人在城市裏探險。她戰戰兢兢地搭乘地下鐵,從一個陌生的小站出發,前往另一個陌生的小站。旅途中,她一邊回憶、拼凑、感覺、摸索這被黑暗籠罩的世界,找心中隱約閃爍的光亮,也同時感受到新的希望、新的方向,和新的生命力。隨着小女孩的步伐,我們逐潮看清地下鐵涵的黑暗世界,也看見潛藏在黑暗中的質疑、希望與美麗幻想。



51 則留言:

  1. 嘻嘻, 都係嗰句, 咁我咪唔駛親身去睇囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場同睇相兩樣野嚟既.... >:)

      刪除
    2. 係呀,睇相靚過現場嘛 :))

      刪除
    3. Wish You And Your Family Merry Christmas And Happy New Year !!!!!

      刪除
    4. 哈, 過左聖誕就祝你有個天天開心既2015年啦!

      刪除
  2. 蜻蜓:有冇去過台北的南港地鐵站?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過喇, 宜蘭個幾米公園都去過, 台北新整左個幾米巴士啊(http://kgs710522.blogspot.com/2014/11/100rabbit.html), 好想去啊, 最衰飛高雄啦!!

      刪除
    2. 我都有去過台灣個地鐵站,好靚。
      宜蘭有幾米公園,找一次機會去逛逛。
      德福都要去一趟,但看完蜻蜓的相,怕去到看真實會失望啊。。。。哈哈
      楓風

      刪除
    3. 飛高雄唔緊要嘛,坐高鐵上台北都好快啫 >:)

      刪除
    4. 楓風, 有咁多公仔俾你影, 點會失望呢, 不過最好夜晚9點半後去啦, 少人啲(地下鐵個part 10點圍住唔俾入喇!!
      Nerissa, 高鐵來回八百幾蚊, 唔值囉!!

      刪除
  3. 哇!你去哂所有展場,連樓梯都去埋,係咪平日放假去影相嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 去左影Snoopy同幾米之嘛, 咁多場點去得晒呢!! >:)
      Snoopy就係放工去, 所以咪多人囉, 幾米就放左學去, 咪少啲人囉, 哈哈!!

      刪除
    2. 聖誕快樂*•❤♪.•*...

      刪除
  4. 好正wo, 德福有咁多人流, 咁都比你影到咁靚, 又無人摭住, 犀利ar. 睇下有無機會去睇至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 放左工去就要俾啲耐性等啊, 我有啲係放左學補影既, 10點左右啦, 點解中間個場無遮無擋, 係因為10點已經有圍欄圍住晒唔俾入喇!! >:)

      刪除
  5. 蜻蜓,因為我懶驚好耐都唔去巡blog,所以預先祝你聖誕及新年快樂,希望你乘搭嘅地下鐵好快去到心之所繫嘅出口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都好懶!! >:)
      我都祝你有個溫馨既聖誕啊!! 出口.....仲未搵到呢!!

      刪除
  6. 嘩!好靚啊!搵日抽時間過去睇下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 放工時間較多人, 9點半後好啲, 不過地下鐵個車廂同企鵝位10點圍鐵欄唔俾入!!

      刪除
  7. 妳影得真喺好鬼靚啊 , 我好像已真的走進了童話世界 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手機影, 所以好粗微粒唔靚啊!! 我走左入去車廂影豬豬影到唔想出嚟, 哈哈!!

      刪除
  8. 祝您冬至 Happy,聖誕 Enjoy,新年 so enriching!

    回覆刪除
  9. 蜻蜓,預祝你聖誕快樂,影多點漂亮的相,以後去旅行都要天氣良好,不要招風雨。
    楓風

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝楓風, 祝你2015新年快樂, 飛多啲, 玩多啲!!

      刪除
  10. 我魚缸最近又瓜咗一條魚,剩番四條, 我一啲都無難過, 因為...死去的一條被水中欺凌, 它現在早登極樂去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁慘被欺凌... 咁你應該分開佢地嘛!!

      刪除
  11. 我越來越lazy, 經過過都懶行落去.... :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過都唔去影吓, 哈哈, 祝你2015年唔好繼續大懶虫啦!! >:)

      刪除
  12. To 路過蜻蜓大大

    聖誕快樂
    身體健康 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 唔好叫我大大啦, 叫老晒 (雖然我都唔細), 哈哈!!
      祝你有個豐收既2015啊!!

      刪除
  13. 妳聖誕節快樂,平安夜過得開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 預祝你們一家新年快樂啊, 繼續上山下海, 開開心心!!

      刪除
  14. 蜻蜓出左啦!聖誕快樂!呵呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出左遊記? 等我飛去睇下先!! 預祝你新年快樂, 2015更加甜蜜!!

      刪除
  15. 以前我有睇幾米既書架,睇上去特別親切 :D 聖誕快樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有買, 不過後期嗰啲無買喇, 積左太多書未睇, 要得閒清下佢先得!!

      刪除