2014年10月25日 星期六

撐起雨傘,出發...


 
 
東北晚秋,我來了...
 
(今年紅葉期早了個多星期,楓樹變秃樹.. :~()
 
 
 


80 則留言:

  1. 玩得開心啲, 旅途中唔好再諗香港喇, 希望你返來已經有一個解決方案.(圓滿冇可能, 希望係一個有尊嚴既方案).

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有, 返來時教我摺雨傘.

      刪除
    2. 啋!啋!啋!
      你真係想去到日本都撐起雨傘咩?

      刪除
    3. 黃色傘斷晒市, 搵唔到, 不過有把黃色+綠色花紋既, 好過無!! >:)
      摺傘呢, 我只係識最簡單個方法, 我見人地摺得好靚, 有個托架! 我返嚟再研究下先...

      刪除
  2. 秃樹另有一種美, 影多D靚相呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 惟有咁安慰自己啦... >:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 爛船還有三斤釘,禿樹還有幾條毛..=))

      刪除
    2. 真係仲有幾條毛影下, 哈哈!!

      刪除
    3. 咁就等睇你個幾條毛喇...:))

      刪除
  4. 回覆
    1. 啱啱先去玩, 諗飛前都要去一去, 哈哈.. >:)

      刪除
  5. 玩得happy la! 放心我見人地d相紅葉仲係好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 今個星期全盛期, 下個星期咪落晒囉... :~(

      刪除
  6. 回覆
    1. 早期叮噹是黃色的, 耳仔被老鼠咬掉, 所以而家無耳仔 >:)

      刪除
  7. 蜻蜓,要玩就盡情地玩,別浪費今次的旅程。
    小心被朋友責罵呀!
    等你回來看相片,記得帶"平安藥"。
    楓風

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來喇, 落雹有雪有稀鬆紅葉, 有多次火車及巴士延誤, 係咪盡興, 都唔識得講, 哈哈!!

      刪除
  8. 妳今次喺領隊 , 加油啊 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我真係好黑, 又巴士又JR又新幹線延誤, 好在飛機無延誤, 意外頻頻, 哈哈!!

      刪除
  9. 回覆
    1. 今日第一日返工好鬼忙, 要慢慢等喇!!

      刪除
  10. 等睇靚相:D
    我係日本返來幾日,不過冇紅葉睇>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚相就.... >:)
      去日本邊度, 快啲post靚相!!

      刪除
  11. 影多D靚相啦,
    你以家用緊咩相機呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多地方已過了全盛期, 不過仍有驚喜, 鳴子峽好靚!!! 我都係用嗰部powershot sx50, 好少換機, 除非壞左!! >:)

      刪除
  12. 旅行是快樂的事/開心的事,盡情玩吧!

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 回來喇, 真係買左好多野, 無晒錢喇!! >:)

      刪除
  14. 蜻蜓去到邊?有冇遇到落雨?我返來了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落左幾日雨, 有日落雹, 喺十二湖, 傘都差啲穿, 啲雹好似發泡膠咁, 好得意, 哈哈!! 你快啲post靚相啦!!

      刪除
    2. 温泉酒店正,東北紅葉就不太紅!你都快d放相啦!

      刪除
  15. 返咗? 成日以為你今日返.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知你尋日返黎,差啲仲想你幫我買多隻CD添 :P

      刪除
  16. 蜻蜓,何解這麼多交通工具延誤?因為有颱風?
    我星期六出發去四國,希望沒有影響啦!
    等你的相片和遊記!
    楓風

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦, 今日飛喇? 玩得開心啲啊!! 日日天晴!!!
      有強風又有線路故障, 今次都算多意外喇, 希望你順順利利啦!!
      不如你索性喺呢度開番個blog, 到時post遊記啦!! >:)

      刪除
    2. 我驚冇人看,而且文筆沒有你那麼好。
      在大阪等車去高松,天氣幾好。
      楓風

      刪除
    3. 我驚冇人看,而且文筆沒有你那麼好。
      在大阪等車去高松,天氣幾好。
      楓風

      刪除
    4. 梗係唔會,我第一個飛過嚟睇!我文筆其實唔係幾好,哈哈!希望你睇多啲靚景,返嚟快啲出post!

      刪除
    5. 匿名 :我第二個來看,我直頭唔識字都寫。寫完遊記,會覺得個旅遊底D,因為會記得去過邊。

      刪除
    6. 多謝你倆。今日很大雨,照不到相,浪費去了男木島和女木島呀!
      失望!
      這就是要再去的理由。
      楓風

      刪除
    7. 我有好多地方去左2次都失望而回,好似阿蘇同十二湖青池,會唔會第三次。。。真係要諗諗,哈哈!

      刪除
    8. Albert你唔識字。。。唔好玩啦,哈哈!

      刪除
    9. 哈哈, 啱啱知道有位仁兄, 去氣球節強風取消, 去鬼之洗板浪奔浪流, 去睇石像條路封咗, 當然阿蘇都上唔到頂喇, 同你係咪叮噹馬頭 >:)

      刪除
    10. 嘩!很慘喎!
      我都係每次去旅行都招風雨,不論任何時候,但走那天一定陽光普照。
      Albert你俾蜻蜓說穿了,你說谎,原來係滿腹經綸才真。
      楓風

      刪除
    11. 哈哈,嗰位人兄識唔識嘅先,先我笑下佢!
      楓風,我都係頭尾2日都好好天。。。

      刪除
    12. 我一年前都係字都唔識,跟蜻蜓小姐學野,依然寫到兩隻字喇!>:)

      刪除
    13. 名我就唔開嘞,你去我度睇o下佢既留言就知邊個http://huinerissa.blogspot.hk/2014/02/1616.html#comment-form

      刪除
    14. 嘻嘻,コーさん,你知我知啦 :))

      刪除
    15. 呢個我唔識唔笑得。。。

      刪除
    16. コーさん,咁我向你同Albert 學習,東北遊記出2隻字加1張相,哈哈!

      刪除
    17. 仁兄x先生,無所謂,講得笑。

      刪除
    18. 匿名兄,我試過有野睇,險些冇得影,
      http://albertlawkk.blogspot.hk/2014/10/blog-post_18.html

      也試過坐足一日車,冇得影:
      http://albertlawkk.blogspot.hk/2014/10/blog-post_14.html



      刪除
    19. 匿名兄應該不停打乞嚏!! >:)
      Albert兄第二篇應驗左"不聽老人言, 吃虧在眼前"呢!! >:)

      刪除
  17. 原來,兩幅相的遊記我都寫過,期待你的單相遊記 XDD
    http://albertlawkk.blogspot.hk/2014/08/blog-post.html

    回覆刪除
    回覆
    1. "傑作"太多,有難度,哈哈。。。

      刪除
  18. 回覆
    1. 但我想八下點解叮噹無左隻耳之後變左藍色O既?

      刪除
    2. 叮噹隻耳仔俾老鼠食左!!

      刪除