2014年9月8日 星期一

八月十五月圓夜

 
 
 
(追月)
 
 
(賞月)
 
 
八月十五的月光,
只見月圓,沒有月缺。
 
祝中秋節快樂!
 

 

24 則留言:

  1. 超級月亮呀!^^'''

    QQ祝你中秋愉快!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  2. 昨晚雖然下過一陣雨 , 但月亮一樣清朗 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢2日都好清啊,所以影得咁清楚!

      刪除
  3. 回覆
    1. 追月都有?
      我又執人口水尾。蜻蜓你個八月十五,八月十六都好靚。:))

      刪除
    2. 2日都係返屋企先影,再夜啲月亮升得太高就影唔到架喇! 呢2個又圓又大,肯定靚過我嗰個啦,哈哈!

      刪除
  4. 床前明月光 ... 太熱了不能成霜。慶佳節正好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 床前明月光...低頭輸清光,哈哈!
      呢個似西瓜,消暑啊!

      刪除
  5. 個月光有個椗嘅!(在下半部白色圓點)

    回覆刪除
  6. 中秋快樂,個月盲好圓送你一個音樂清談節目.
    http://blogcity.me/blog/reply_blog_edit.asp?f=YFP7GITUOH239628&id=663787

    回覆刪除
  7. 很喜歡一進來看到你頂頭的那句話。
    放慢步伐,令我看得更真摰,感受也更敏銳,學到也更多!
    在我個人眼中,路過蜻蜓你所攝的月亮似個橙,想摵開食了它!哈哈…
    謝謝你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊!放慢步伐...成日做唔到所以咪放喺blog頭提醒自己囉!
      似個橙,哈哈,可能天氣熱,我覺得似西瓜....

      刪除
  8. 蜻蜓你個八月十五,唔係,你個月光, 影得好..出色呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個屬於大家嘅八月十五,點影都靚啦!

      刪除
  9. 我覺得似綠皮果隻大蜜瓜!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之就係似瓜多過似月亮啦, 哈哈!!

      刪除
  10. 先補句中秋快樂, 朋友仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你中秋一定很快樂吧!!

      刪除